Izabela WitwickaIzabela Witwicka

Miłość do śpiewu, muzyki, tańca i aktorstwa dała się już poznać we wczesnym okresie młodości. Jako mała dziewczynka uczęszczała na zajęcia teatralno-baletowe w rodzinnym mieście Nowy Sącz i występowała w Teatrze im. Bolesława Barbackiego. Podstawowe i średnie wykształcenie muzyczne zdobyła wyróżniająco w klasie fortepianu oraz śpiewu solowego w Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina w Nowym Sączu. Rozbudzona pasja, pchała Izabelę w kierunki, w których mogła się spełniać artystycznie. Tak trafiła do Policealnego Studium Wokalno-Baletowego w Gliwicach, a stamtąd wyjechała na tourne do Francji, występując w spektaklu muzycznym Daniela Facerias'a pt: Marii

Już w trakcie nauki w Policealnym Studium Wokalno-Baletowym, nawiązała stałą współpracę z Operetką Śląską w charakterze wokalisty-śpiewaka. Od tej też pory jest mocno z nią związana i mimo zmieniających się nazw z: Operetki Śląskiej na Teatr Muzyczny w Gliwicach, potem na Gliwicki Teatr Muzyczny oraz zmian rządów w tej placówce, jej nazwisko wciąż widnieje w repertuarze.

Powyższa współpraca przyniosła już wiele radości i doświadczenia oraz możliwości występowania u boku czołowych artystów operetkowej i operowej sceny muzycznej między innymi tj: Stanisława Ptaka, Grażyny Brodzińskiej, Wandy Polańskiej, Małgorzaty Walewskiej i wielu innych. Realizacje, w których brała i bierze udział są dziełem rodzimych i zagranicznych reżyserów, choreografów, kostiumologów czy dyrygentów tj: Wojciecha Adamczyka, Jacka Chmielnika, Marii Sartovej, Jarosława Stańka, Zofii Rudnickiej, Zofii de Inas, Barbary Ptak, Macieja Niesiołowskiego, Rubena de Silva. Praca w „operetce" utwierdziła ją w przekonaniu, że śpiew i scena to jej życiowa pasja. 

Ukończyła Studia Licencjackie i Studia Magisterskie na Wydziale Wokalno-Aktorskim im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie mgr Danuty Wiater. Wówczas rozpoczął się kolejny etap w karierze. Otrzymała angaż solisty. Podczas niego zaśpiewała i zagrała: 

  1. Główną rolę (Małgosia) w baśni muzycznej dla dzieci Jerzego Hundziaka Kot w Butach, która to otrzymała Złotą Maskę w kategorii "Spektakl roku dla dzieci".
  2. Główną rolę w musicalu Ragtime, Stephen Flaherty, laureata:
     - Złotej Maski w kategorii "Nagroda specjalna"
     - Nagrody II Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Muzycznych w Gdyni
     - Nagrody Specjalnej Jury „dla Zespołu Aktorskiego GTM za wspaniałą zbiorową kreację"
  3. Zagrała w operetkach, operach, musicalach, baśniach, koncertach okolicznościowych i koncertach muzyki sakralnej, kreując różnorakie postaci i role charakterystyczne wymagające emisji klasycznej i rozrywkowej, łatwości w aktorstwie i tańcu.
  4. Wzięła udział w spektaklach na Międzynarodowym Festiwalu Viva il canto w Cieszynie oraz Międzynarodowym Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy.

Pragnienie rozwoju i fascynacja realizacją sceniczną, zaowocowały powstaniem własnej grupy artystycznej IWiA (Izabela Witwicka i Artyści). Wraz z mężem Marcinem Witwickim, zaprosiła do swojego projektu śpiewaków, tancerzy i aktorów. Tak powstał autorski Teatr Muzyczny IWIA.

W rozwoju artystycznym Izabeli nie brak czasu na doskonalenie osobistego warsztatu. Od pięciu lat pobiera prywatne lekcje u znakomitego pedagoga i profesora Akademii Muzycznej w Krakowie i Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie, czołowego solisty Opery Krakowskiej, zespołu Capella Cracoviensis, dr. Jacka Ozimkowskiego. Praca pod okiem wybitnego fachowca w dziedzinie bel canto, dała ogromny rozwój wokalny. 

Jej repertuar, to klasyczne arie z oper i operetek oraz pieśni.

Można powiedzieć o niej „kobieta renesansu”, tańczy, śpiewa, gra, pisze scenariusze, tworzy i projektuje kostiumy, scenografię, układa choreografię. Całym sercem tworzy swój własny teatr, który bogaty jest w produkcje jej własnego autorstwa. A są to między innymi musicale: Melonik na Brodwayu, Musicalowe Brzmienia, operetki: Operetka Wczoraj i Dziś, Rendez-Vouez z Operetką, Od Czardasza do Kankana, Arią i Pieśnią Malowane, widowiska z piosenką retro: RetromaniaLata 20-te, Lata 30-te oraz prelekcje artystyczne, w których zawarte są działania oraz praca z dziećmi i młodzieżą w kierunku edukacji wokalnej, aktorskiej i tanecznej.

Wielbiciele scenicznego i estradowego kunsztu jaki uprawia Izabela Witwicka wraz ze swymi artystami, zawsze entuzjastycznie przyjmują jej autorskie produkcje i chętnie pojawiają na występach tworząc liczne grono fanów.

Jacek OzimkowskiJacek Ozimkowski

Absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie w klasie organów prof. Andrzeja Białki. 
W 1995 r. ukończył z wyróżnieniem studia wokalne pod kierunkiem prof. Wojciecha Jana Śmietany na Akademii Muzycznej w Krakowie. Po ukończeniu studiów został asystentem w klasie profesora. W tym też roku wygrał europejski konkurs na stypendium firmy YAMAHA, a także otrzymał dyplom Ministra Kultury i Sztuki za szczególne osiągnięcia artystyczne. Przez dwa lata (1997-1999) był asystentem prof. R. Karczykowskiego, znanego polskiego tenora, pedagoga śpiewu solowego. W maju 2003 r. uzyskał tytuł doktora w dziedzinie wokalistyki. We wrześniu 2004 r. wygrał konkurs na stanowisko adiunkta na Akademii Muzycznej w Krakowie. Obecnie prowadzi własną klasę śpiewu solowego na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej w Krakowie. Od 1996 r. jest zatrudniony w Państwowej Szkole Muzycznej II st. im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie, jako nauczyciel śpiewu solowego.

Działalność koncertową rozpoczął będąc już na II roku studiów. Wtedy też rozpoczęła się jego przygoda z muzyką dawną, której jest cenionym wykonawcą w Polsce i za granicą. Występował w Szwajcarii, Niemczech, Francji, Belgii, Szwecji, Norwegii, USA, Ukrainie, Litwie i we Włoszech, a nawet w Kazachstanie oraz Chińskiej Republice Ludowej. Dokonał wielu nagrań do Polskiego Radia i TV. Jest zapraszany na prestiżowe festiwale muzyczne w kraju i za granicą.

W repertuarze posiada partie z oper: Mozarta, Webera, Verdiego, Moniuszki, Czajkowskiego oraz wielu innych kompozytorów. Nie brak również pozycji z repertuaru oratoryjno-kantatowego i liryki wokalnej. Zaraz po ukończeniu studiów, pierwszym wielkim koncertem było wykonanie „Weihnachts – Oratorium” J.S. Bacha. Po odniesionym sukcesie zaproponowano mu prawykonanie „Requiem” Romana Maciejewskiego, do którego został zaproszony przez dyrekcję Polskiego Radia w Warszawie. Transmisja radiowa z koncertu obejmowała swym zasięgiem całą Europę oraz USA i Kanadę.

Jest jednym z czołowych solistów zespołu Capella Cracoviensis. Współpracuje z Operą Krakowską i Teatrem Muzycznym w Gliwicach. Od 1998 r. nawiązał kontakt ze Szwajcarską Agencją Art. Media, z którą odbywa rokrocznie tournee z operami Mozarta po Europie i krajach Skandynawskich, kreując m.in. role: Sarastra, Leporella, Osmina, Figara.

31 grudnia 1999 roku brał udział w Wielkiej Gali Mozartowskiej w Karlsruhe. W 2003 roku na zaproszenie Opery Krakowskiej kreował arię Mefistofelesa – Gounoda, oraz arię Scarpii z opery Tosca – Pucciniego podczas Wielkiej Gali Operowej. W Gliwickim Teatrze Muzycznym brał udział w premierze Cyrulika Sewilskiego – Rossiniego w partii Don Basilia. W grudniu 2002 r. uczestniczył w urodzinowym koncercie Wojciecha Kilara w Krakowie, wykonując jego monumentalne dzieło - prapremierę krakowską - Missa Pro Pace. W sezonie 2003 / 2004 brał udział w premierze „Gwałtu na Lukrecji”- B.Brittena w Operze Krakowskiej. Uczestniczył w festiwalach muzyki barokowej, jak np.: Festiwal Bachowski w Świdnicy (kantaty BWV 11 oraz BWV 179), „Muzyka w Starym Krakowie” oraz Festiwal „Forum Musicum” we Wrocławiu. Jest to największy festiwal muzyki dawnej w kraju. Kreował tam partię Zoroastra w operze „Orlando” oraz Garibalda w operze „Rodelinda” G.F. Haendla.

We wrześniu 2008 roku wystąpił na festiwalu w Nysie oraz uczestniczył w koncercie finałowym Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego w Mielcu oraz w Łańcucie, wykonując wraz z czołówką polskich artystów śpiewaków, Missę Solemnis L. van Beethovena.W tym samym roku wziął udział w premierze „Damy Pikowej” P. Czajkowskiego w Operze Krakowskiej, gdzie kreuje także partie w operach „Rigoletto” i „La Traviata”. Na przełomie 2008/2009 r. został zaproszony do Chińskiej Republiki Ludowej na cykl 3 koncertów sylwestrowych. W 2010 roku na spektaklu sylwestrowym „Wesele Figara” W.A. Mozzarta kreował partię Bartola. W 2011 roku rozpoczął serię nagrań CD – „Polski barok”. Jest to zestaw 5 płyt, które zostaną zaprezentowane na targach muzycznych „Midem 2012” w Cannes. Dotychczas wydano 25 płyt z muzyką dawną w wykonaniu Jacka Ozimkowskiego. W 2011 roku na przełomie sierpnia i września, brał udział w nagraniach oraz koncercie transmitowanym przez Polskie Radio. Transmisja dotyczyła nowoodkrytych kantat gdańskich. Płyta już w sprzedaży. W styczniu 2012 wystąpił na targach fonograficznych „Midem 2012” w Cannes, promując wcześniej wspomniany album, składający się z pięciu płyt, pt. „Polski barok”.

Sebastian DylnickiSebastian Dylnicki

Dyplomowany aktor scen muzycznych, współpracuje z Gliwickim Teatrem Muzycznym od 2006 r. Jest w większości propozycji repertuarowych, a do jego ról można zaliczyć m.in.: kreacje Barona Karola Stefana Libenberga w operetce "Hrabina Marica", postaci Sunny Hill oraz Bobbie Flips w "Kwiecie Hawaii", natomiast w "Ptaszniku z Tyrolu" rolę Hopkinsa. Oprócz pozycji operetkowych ma w swoim dorobku rolę w musicalach takich jak: "Wakacje Don Żuana" rola Asystenta Mańka, "Hair" w reżyserii Wojciecha Kościelniaka oraz w najnowzszej megaprodukcji "Tarzan".

Od początku istnienia współpracuje z Teatrem Muzycznym IWIA występując w całym kraju. Od najmłodszych lat występował na scenie pracując w śląskich kabaretach oraz wygrywając wiele konkursów recytatorskich i piosenki. Występuje również w znanych i lubianych serialach telewizyjnych czy reklamach. Występował również w śląskich przedstawieniach t.j. "Pomsta" czyli Fredrowska "Zemsta" po śląsku w roli Wacława oraz w pierwszej śląskiej operetce "Głos sie zrywo..." czyli "Wesoła Wdówka". Statek Casablanca to jego debiut reżyserski.

Maria KlichMaria Anna Klich

Pochodzi z Poznania, gdzie ukończyła studia pianistyczne na Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego. Jest absolwentką wydziału wokalno – aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie, klasy śpiewu prof. Barbary Niewiadomskiej. Swoje umiejętności doskonaliła na Uniwersytecie Muzycznym w Bukareszcie, pod kierunkiem prof. Eleanory Enachescu oraz w Conservatoire National de Region w Lyonie, w klasie prof. Marcina Habeli, a także na licznych kursach mistrzowskich.

Na swoim koncie ma nagranie opery G.C. Menottiego „Telefon”, zrealizowane i wyemitowane przez Rumuńską Telewizję Kulturalną (2009). W ubiegłym roku kreowała rolę Miss Jessel w operze B. Brittena „The turn of the screw”, realizowanej przez CNR de Lyon, oraz nawiązała współpracę z Choeur et Orchestre XIX pod kierunkiem Jean-Philippe Dubor (Lyon).

Obecnie współpracuje ze Studium Musicae Cracoviense „Floripari” oraz uczestniczy w projekcie operowym „Cosmocanto”, gdzie gra rolę Batuty. Przygotowuje również program recitalu, który odbędzie się się w listopadzie w Annabie w Algierii.

Piotr SzolkaPiotr Szolka

Absolwent Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie spiewu prof.Aleksandra Teligi  oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - Wydziału Pedagogiki i Psychologii. Od 1993 roku solista Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im St. Hadyny. Ma na swym koncie wiele koncertów w kraju oraz w USA, Japonii, Maroku, Chinach, oraz wszystkich krajach Europy. W 2008 roku odznaczony złotą odznakę "Zasłużony dla Województwa Śląskiego". W 2011 roku ukończył "Fabryke Gwiazd" Szkołę Operową Aleksandra Teligi. Jako student Fabryki Gwiazd wystąpił na Festiwalu Ave Maria w Czeladzi oraz wziął udział w pięciu edycjach Europejskiego Festiwalu Muzycznego "Gloria" w Supraślu.

Wystąpił w przedstawieniach Agencji Artystycznej ALEX: Dyrektor Eberhart - Kolorowy świat rewii, Innocenty - Tysiąc i Jedna Noc, Cascada - Wesoła Wdówka, Falke - Zemsta Nietoperza, koncerty: Dawnych Wspomnień Czar, Wiedeń Miasto Moich Marzeń, Brunetki, Blondynki, Miłość To Niebo Na Ziemii. Współpracuje z Operą Sląską w Bytomiu. Ma w swoim repertuarze wiele rol operowych, m.in. Pasquale - Don Pasquale, Don Bartolo - Cyrulik Sewilski , Colin - Cyganeria i wiele innych.

Jakub KlichJakub Klich                               

Obecnie student Akademii Muzycznej w Krakowie na wydziale Wokalno- Aktorskim w klasie prof. Piotra Kusiewicza. Kształcił się również na Uniwersytecie Muzycznym w Bukareszcie pod kierunkiem prof. Ionela Voineaga oraz w Conservatoire National de Region w Lyonie w klasie prof. Marcina Habeli, a także na licznych kursach mistrzowskich.

Razem z żoną, Marią Klich, uczestniczył w nagraniu opery G.C. Menottiego „Telefon”, zrealizowanego przez Rumuńską Telewizję Kulturalną (2009). 

Jarosław BieleckiJaroslaw Bielecki

Ze śpiewem i muzyką związany od wczesnego dzieciństwa – od 9 roku życia występował z „Zabrzańskim Chórem Chłopięcym Pueri Cantores Silesienses”, w którym zdobywał pierwsze szlify wokalne biorąc udział w licznych festiwalach oraz kursach.

W 2007 roku ukończył kurs wokalny Letniej Szkoły Artystycznej. Obecnie artysta Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny, współpracuje z Autorskim Teatrem Muzycznym „IWIA” z Gliwic, Filharmonią Opolską, jest również studentem „Fabryki Gwiazd” - Szkoły Operowej Aleksandra Teligi oraz Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie.

Katarzyna GuranKatarzyna Guran

Absolwentka OSM II st. w Przemyślu w klasie skrzypiec, a także PSM II st w klasie śpiewu dr Olgi Popowicz. W 2013r. ukończyła Akademią Muzyczną w Krakowie, na wydziale wokalno – aktorskim w klasie śpiewu wykł. Ewy Wolak. 

Swój warsztat wokalny doskonali na licznych kursach pod kierunkiem znakomitych profesorów jak: Jerzy Artysz, Igor Kuszpler, Christian Elssner, Ingrid Kremling, Nil Semmer czy Dariusz Grabowski.
Koncertowała z Orkiestrami Filharmonii Rzeszowskiej, Krakowskiej i Lubelskiej, Zakopiańską Orkiestrą Klimatyczną oraz z Przemyską Orkiestrą Kameralną. Brała udział w Festiwalu Wratislavia Cantas, II i III Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie, Festiwalu Misteria Paschalia w Jaśle oraz Muzyka w Starym Krakowie.

W 2010r. zadebiutowała w koncertowym wykonaniu „Parsifala” Ryszarda Wagnera jako jedna z Kobiet Kwiatów pod batutą Gabriela Chmury. W 2012r. wystąpiła w "Czarodziejskim flecie” W. A. Mozarta w roli Papageny wystawianym w Operze Krakowskiej. W 2012r. nagrała płytę z utworami skomponowanymi przez młodych kompozytorów krakowskich: Michała Paparę, Jakuba Polaczyka i Michała Gronowicza przy współpracy z prof.dr. Ramintą Lampsatis.

Monika BesteckaMonika Bestecka

Wokalistka, aktorka oraz pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego Wydział Artystyczny, Państwowego Policealnego Studium Zawodowego Wokalno-Baletowego w Gliwicach. Swoją przygodę ze śpiewem i aktorstwem rozpoczęła już w dzieciństwie. Spektakle muzyczne i koncerty, to jej największa pasja. Wokalistka chóru Animato, Sopranistka w chórze Schola Cantorum.

Grała w spektaklu Miarka za Miarkę W. Szekspira w reżyserii Krzysztofa Kopki (Teatr Nowy w Zabrzu), Odtwórczyni ról: Rózi - DZIADY (Teatr Nowy w Zabrzu), Mattie Barnes - CZYŻ NIE DOBIJA SIĘ KONI reż. Julia Wernio i Ruby Gilis - ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA reż. Jan Szurmiej  (Teatr Zagłębia w Sosnowcu), Róży, Lisa i Żmiji - MAŁY KSIĄŻĘR reż. Cezary Domagała (Teatr Muzyczny Roma-Nova Scena), Joanny Baker - SWEENEY TODD reż. Andrzej Bubień (Teatr Rozrywki w Chorzowie).  Laureatka 2 miejsca na festiwalu piosenki kabaretowej im. Jeremiego Przybory w Warszawie w 2011r , finalistka konkursu „Pamiętajmy o Osieckiej” 2011, III miejsce na festiwalu „Kalinowe noce, Kalinowe dni” Częstochowa 2011. Ma na swoim koncie  nagranie płyty" Completorium Gorczyckiego" z chórem Schola Cantorum (dyr. Jerzy Pogocki).

Ostatnio nagrała wokalizy do muzyki filmowej. W dalszym ciągu rozwija się artystycznie i to daje jej największą satysfakcję.

Marta MaternyMarta Materny

Absolwentka Politechniki Śląskiej na kierunku Zarządzanie, Instruktor Rekreacji Ruchowej o specjalności Fitness, a także Międzynarodowy Instruktor Tańca o specjalności Hip-Hop. Z tańcem i sportem związana jest od najmłodszych lat. Występowała z z zespołem SWING, brała udział w ogólnopolskich festiwalach i turniejach tanecznych Tańca Nowoczesnego, zdobywając wiele mistrzowskich tytułów.

Doświadczenie w nauczaniu i rozwijaniu u innych pasji zdobywa od 2006 roku prowadząc zajęcia taneczne. Świetnie sprawdza się w roli choreografa nie tylko dziecięcych czy młodzieżowych form tanecznych, ale cieszy się również dużym autorytetem pedagogicznym wśród dorosłych. Wszechstronność talentu została szybko zauważona i doceniona przez ludzi związanych z branżą artystyczną.

W roku 2008 zadebiutowała w Gliwickim Teatrze Muzycznym (GTM Junior) rolą Penny, instruktorki tańca, w muzycznym spektaklu "Dance with me", opartym na ekranowym przeboju "Dirty Dancing". Udany występ zaowocował nawiązaniem współpracy m.in. z Grupą Verde z Łodzi, Agencją Artystyczną Makula (występując w śląskiej wersji "Wesołej Wdówki" F. Lehara pt: "Głos Się Zrywo, Dusza Śpiewo") czy wreszcie z Teatrem Muzycznym IWIA, gdzie do dnia dzisiejszego spełnia się w roli tancerki, aktorki oraz kierowniczki baletu, występując na scenach całej Polski w takich spektaklach jak "Statek Casablanca", "Operetka Wczoraj i Dziś", "Musicalowe Brzmienia", "Retromania" i wiele innych.

Anna HamryszakAnna Hamryszak

Z muzyką związana od dzieciństwa. Od 6 -go roku życia występowała z grupą "Mały Śląsk" gdzie pobierała pierwsze lekcje śpiewu oraz stawiała pierwsze taneczne kroki. Zafascynowana muzyką, w wieku lat 8 zaczęła pobierać lekcje gry na fortepianie. Uczęszczała na zajęcia teatralne przy MDK, pierwsza główna rola AMELKI w dramacie "W małym dworku" S.Witkacego.

Brała udział w warsztatach wokalnych prowadzonych przed MDK Bytom, które zaowocowały nagraniem płyty z okazji 50 lecia istnienia MDK. W międzyczasie solistka zespołu muzyczno-wokalnego ADONAI, z którym nagrała płytę dla Radia EM. Absolwentka Państwowego Policealnego Studium Zawodowego Wokalno-Baletowego. Współpracowała z Gliwickim Teatrem Muzycznym przy spektaklu "Ragtime".

Miłośniczka tańca klasycznego. Świetnie odnajduje sie zarówno w partiach wokalnych jak i tanecznych. Artystka Teatru Muzycznego IWIA. Na codzień artystka Opery Śląskiej.

Krzysztof SojkaKrzysztof Sojka

Swoją taneczną przygodę rozpoczął w wieku 8 lat, gdy rodzice wysłali go na pierwsze w życiu zajęcia z tańca towarzyskiego. Pomimo początkowej niechęci, jego pierwsi trenerzy wraz z pojawiającymi się sukcesami przekonali go, aby nie zaprzestawał dalszego rozwoju. Wychowywany w duchu i kulturze tańca towarzyskiego kształtował swoje zdolności kondycyjne oraz koordynacyjne osiągając kolejne nagrody.
Jako były tancerz sportowego tańca towarzyskiego, tańcząc na parkietach całej Polski, zdobył wiele nagród, w tym najwyższą krajową klasę A.
Laureat konkursów krajowych i międzynarodowych w Sportowym Tańcu Towarzyskim, m.in.:
- Międzynarodowy Festiwal Tańca Poznań Cup – I miejsce
- Puchar Okręgu Śląskiego w Tańcu Standardowym – I miejsce
- Międzynarodowy Turniej Tańca w Oławie – I miejsce
i wiele innych. 

W swojej wieloletniej karierze uczył się pod okiem wielu trenerów, szlifując różne style tańca, tj. taniec towarzyski, taniec klasyczny, hip hop, breakdance, jazz czy modern, co umiejętnie wykorzystuje w swoich występach. Należąc do grupy tańca nowoczesnego SWING brał udział w wielu przeglądach i festiwalach stale podnosząc tym samym swoje umiejętności, a także uczył się pracy w grupie młodych i utalentowanych ludzi. Kilka lat wspólnych wysiłków owocowało współpracą z grupą GTM Junior działającą przy Gliwickim Teatrze Muzycznym. Dzięki zaufaniu reżyserów otrzymał główną taneczną rolę w musicalu „Dance With Me” występując tym samym na deskach sceny teatralnej. To przełożyło się na stworzenie wspólnego muzyczno-tanecznego widowiska z Grupą Verde z Łodzi. 

Kolejnym etapem w karierze było zaproszenie do Teatru Muzycznego IWIA, gdzie pełni rolę tancerza i aktora w wielu widowiskach i spektaklach. Współtworzył liczne choreografie do autorskich programów występując tym samym na scenach całej Polski. Wraz z grupą znakomitych aktorów i śpiewaków wystąpił w śląskiej wersji „Wesołej Wdówki” F. Lehara. 

Na co dzień jest instruktorem rekreacji ruchowej o specjalności fitness, trenerem personalnym, a także instruktorem odnowy biologicznej, prowadząc zajęcia fitness w Step Dance, Bartez Fitness oraz Active Point Fitness Club. Jego praca nie odnosi się tylko do osób dorosłych, lecz również młodzieży i dzieci.  
Ukończył studia Wychowania Fizycznego o specjalizacji WF w Szkole wraz z Gimnastyką Korekcyjno- Kompensacyjną na PWSZ w Raciborzu. 

Dawid MazurDawid Mazur

Dyplomowany aktor scen dramatycznych i filmowych. Absolwent Szkoły Muzycznej im. A. Dygacza w Koszęcinie. Zawodowy tancerz rock’n’rolla tradycyjnego. Uwielbia śpiew i występy na scenach. Od 2010 roku współpracuje z Gliwickim Teatrem Muzycznym gdzie obsadzony jest w większości pozycji repertuarowych, zarówno w spektaklach klasycznych jak i musicalowych. 

Ponadto jego drugim żywiołem jest kabaret. Występował kilkakrotnie na Bielskiej Scenie Stend-up’owej m.in. z Aldoną Jankowską, Piotrem Skuchą czy Michałem Kempą. W 2007 roku współpracował z Teatrem za Lustrem z Tarnowskich Gór gdzie zdobył Grand Prix na Tyskich Spotkaniach Teatralnych. Pracował również w Antyradiu jako reporter.